بازسازی ساختمان قدیمی

مطالب مربوط به بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی

بازسازی ساختمان قدیمی

مطالب مربوط به بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی

  • ۰
  • ۰

 

در طراحی دکوراسیون داخلی این ساختمان اداری که در حقیقت مورد بازسازی قرار گرفته قوانین و استانداردهای دکوراسیون اداری در طراحی و اجرا رعایت شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این ساختمان مربوط به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج میباشد که در بازسازی ساختمان قسمتهای مختلف آن مورد اصلاح و تغییرات قرار گرفته است تا پاسخگوی نیاز های فضایی و کاربری مورد نیاز در این محیط اداری باشد.

در ابتدا طراحان شرکت پس از بازدید از محل پروژه و صحبت با کارفرما و آگاهی از خواسته ها و نیازهای کاربری مورد نظر که بخش اداری یک سازمان وابسته به شهرداری است، شروع به طراحی داخلی فضا و ترکیب فضاهای قدیمی و نیز طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان اداری  مربوط به آن که شامل میزهای مدیریت، میز پذیرش، فایلها و کمدها و قفسه های آرشیو مدارک، طراحی پارتیشن اداری و .... نمودند.

طراحی پلان و معماری فضا بر این اساس انجام شد که در متراژ داده شده هم فضای مدیریت و جلسات عادی و روزمره ایشان تعبیه شد و نیز فضایی مجزا برای جلسات خصوصی ایشان به همراه پارتیشن مخصوص و جداکننده که به نوعی عایق صوتی نیز بود و همچنین فضایی کوچک برای استراحت مدیر و دیگر فضایی برای کارمندی و رئیس دفتر مدیر که بسیار زیبا و خاص طراحی شد.

 با توجه به اینکه معمولا از ابتدای طراحی هر پروژه،نقشه های الکتریکال و مکانیکال در نظر گرفته می شود و پس از طراحی دکوراسیون داخلی تهیه و تنظیم می گردد، به دلایل تاسیساتی در این پروژه که قرار بر این بوده در سیستم لوله کشی و تاسیساتی آب و گاز آن تغییرات ایجاد نشود و نیز اجرای پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسد، بنابراین در سقف کاذب ساختمان تغییری ایجاد نشده و فقط طراحی تاسیسات الکتریکی و نورپردازی صورت گرفته است.

دیوارهای کاذب به صورت دکوراتیو و با طراحی نورپردازی و کاغذ دیواری برای فضاهای این ساختمان طراحی شده است و از خسته کنندگی فضای اداری کاسته و به افزایش روحیه کارکنان کمک میکند.

فضاهای مورد نیاز برای این شرکت شامل اتاق مدیریت، سالن کنفرانس، اتاق استراحت مدیر، بخش اداری مربوط به منشی مدیر و قسمت پذیرش بوده است که به طور کامل بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی شده اند. اتاق مدیریت و سالن کنفرانس توسط پارتیشنی طراحی شده، تفکیک شده اند که هم نقش جداکننده دارد و هم المانی دکوراتیو محسوب میشود.

میز ها و فایل های اداری، میز مدیریت و میز منشی و .... توسط طراحان شرکت طراحی شده اند و سعی شده استانداردهای مربوطه و نیازهای فضا در نظر گرفته شده و در طراحی ها به طور کامل رعایت شود.

 

لازم به ذکر است کلیه کارهای چوبی این پروژه با MDF  ساخته شد و سپس برای رنگ کاری به کارگاه رنگ فرستاده شد و در نهایت تمامی دکورهای چوبی بسیار زیبا و شکیل با رنگ پلی اورتان تحویل سازمان گردید. و دیگر اینکه کلیه دیوارهای کاذب بر اساس طرح و با متریالی به نام کناف اجرا گردید و مطابق عکسهای موجود در سایت کلیه مراحل اجرا بر اساس اجرای دقیق و میلیمتری طرح دکوراسیون اداری پیش رفت.

عکسهای طراحی و اجرای این پروژه را می توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید:

بازسازی ساختمان سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج

 

  • ۰۱/۰۹/۰۴
  • دکور ساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی